חרף ההוזלה במחירי הדלק נהגי המוניות נגד הוזלת הנסיעה

    חיים הלר | צילום: אילוסטרציה 1 Comment on חרף ההוזלה במחירי הדלק נהגי המוניות נגד הוזלת הנסיעה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרף ההוזלה המתמשכת במחירי הדלק והסולר, נהגי המוניות בישראל לא מוכנים להתחשב בציבור הנוסעים ולהפחית את מחיר הנסיעה כמצופה.

    שר התחבורה ביקש להפחית ב-6 אחוז את מחירי הנסיעה לאור ירידה של 22 אחוז במחירי הסולר.

    מנכ"ל ארגון הגג ויו"ר ארגון מוניות השירות בישראל, אברהם פריד, שיגר מכתב לשר התחבורה ישראל כץ ודרש שלא להפחית את מחירי הנסיעה. פריד טוען כי ענף המוניות ממילא שרוי במצוקה נוכח המצב הביטחוני. "מקוממת המחשבה על הרעיון להוריד את עלות הנסיעה המצומקת גם בגלל הטיעון המגוחך של ירידה בסולר", כתב פריד והוסיף "זה לעג לרש אדוני השר שיש בהצעה זו הרבה פופוליזם על גב הנהג אשר אינו משרת איש מלבד את המציע".

    עוד מוסיף פריד במכתבו לשר, כי "מול הטיעון של ירידה במחירי הסולר היו בינתיים לא מעט עלויות אחרות אשר יבואו לידי ביטוי בעת עדכון המחירים הקרוב"… לכן, אבקשך להסיר מסדר היום כל הצעה להורדת מחירי הנסיעה במוניות, ואם אכן יש דברים בגו נא להתחשבן עמנו בזמנים הקבועים של העדכונים ולהתקזז בהתאם".

    נהג מונית ותיק הסביר לאתר 'קול חי' כי למרות טענות ארגון נהגי המוניות הרי שנהגי מוניות שיודעים לעבוד מרוויחים לא רע. "אמנם ארגון נהגי המוניות עושה את עבודתו נאמנה, אבל אם נסתכל על המצב האמיתי, נהגי המוניות שלא עצלנים ויודעים לעבוד משתכרים לא רע בכלל" אומר הנהג הוותיק ומסביר "נהג מונית מרוויח שכר שעתי גבוה פי שלוש או ארבע משכר המינימום וזה גם אחרי שאתה מנכה הוצאות. להיות נהג גם לא צריך תואר. ברור שיש תקופות ולא כל יום הוא אותו דבר, אבל אל תשכח שנהג מונית הוא ברוב המקרים אדון לעצמו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      להוריד מחירים אין הצדקה למצב היום רוצים דוגמא?
      שח לי נהג וותיק שהוא משתכר כ15,000שח בחודש ועובד בממוצע 10-12 שעות ביום זו לא עבודת כפיים יש לך הפסקות מתי שרק תרצה.. אני גם ב 10,000 הייתי מסתפק